Kan ik ook zonder account bestellen?

Nee, u kunt geen online bestelling doen zonder een account

Een account aanmaken bij Manutan.nl gaat snel en simpel. U kunt uzelf hier direct aanmelden voor een account. Vul uw persoons- en bedrijfsgegevens in en maak een gebruikersnaam en een wachtwoord aan. Uw account is direct actief.

Indien u uw gebruikersnaam en wachtwoord niet meer weet, kunt deze zelf direct online opvragen. Klik hier en vul uw gebruikersnaam en/of e-mailadres in. U ontvangt daar een e-mail met daarin een herstel wachtwoord link. U kunt dan zelf weer een eigen wachtwoord kiezen.

Indien uw bedrijf al een contract heeft met Manutan, kunt u een nieuw account aanmaken met uw e-mail adres. Vul uw persoons gegevens in en duidt rechts uw locatie aan. Indien nodig kunt u filteren op de postcode. U kunt daarna uw bedrijf kiezen. Na registratie krijgt u een e-mail om uw account te activeren.

Als u uw activatiemail niet heeft ontvangen, kunt u deze hier hier nogmaals aanvragen. Indien uw e-mailadres niet correct is en u ontvangt de e-mail niet, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Nee, u kunt geen online bestelling doen zonder eerst (eenmalig) een account aan te maken.

Zodra u een nieuw account wilt aanmaken met een bestaand e-mail adres, krijgt u een pop-up met de bestaande accounts. U kunt dan direct uw wachtwoord wijzigen. Indien u een nieuw account wilt aanmaken, klikt u op nieuw account aanmaken.

U kunt tijdens de checkout een nieuw of ander aflever adres aanmken. Ook in Mijn account kunt hier een nieuw afleveradres aanmaken, of oude verwijderen.

Kijk of de gebruikersnaam en wachtwoord juist zijn ingevoerd. Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik dan hier voor het aanvragen van een nieuw wachtwoord. U ontvangt dan een e-mail met uw nieuwe wachtwoord. Kunt u nog steeds niet inloggen? Neem dan contact met ons op.

Zodra u inloged, vindt u onder "Mijn bestellingen" uw bestelhistorie en terug. Bij elke bestelling kunt u hier ook de bijgevoegde documenten downloaden en bekijken.

Zodra u inlogd, vindt u onder "Mijn offertes" uw geplaatste offertes terug. Bij elke offerte aanvraag kunt u de details en de PDF bekijken en vindt u de status van de offerte terug.

Zodra u inlogd, kunt u onder "Mijn bestellijsten" afzonderlijke bestellijsten maken. Deze bestellijsten kunt u zelf beheren, wijzigen en natuurlijk direct bestellen.

Goed om te weten!



Hoe pas ik mijn persoonlijke gegevens aan?

  1. Ga naar "Mijn account" en klik op 'Persoonlijke informatie'
  2. In het geopende venster kunt u uw persoonlijke gegevens aanpassen.

Hoe maak ik een nieuw aflever-en/of factuuradres aan?

  1. Ga naar "Mijn account" en klik op 'Mijn adresboek'
  2. Klik op 'Nieuw factuuradres of 'nieuw toevoegen' onder 'Uw afleveradres'.
  3. In het geopende venster vult u alle verplichte (*) velden in. Selecteer daarna uw bedrijf. Het nieuwe adres is met succes aan het adresboek toegevoegd. U kunt het direct gebruiken.
  1. Vanaf iedere pagina op www.manutan.nl kunt u onder de zoekbalk klikken op 'Volg uw bestelling'.
  2. Voer uw klantnummer en bestelnummer in.
  3. Klik op 'Download factuur'. Via 'Documenten van uw bestelling' kunt u nog andere documenten downloaden m.b.t. tot desbetreffende bestelling.
  4. OPGELET: Wanneer u reeds ingelogd bent, kunt u de facturen ook terugvinden onder de categorie 'Mijn bestellingen'.