Digitaal bestelgemak bij Manutan: werk efficiënter en bespaar tijd!

Slim en efficiënt werken

Maar liefst 80% van de zakelijke inkopers in Nederland wil minder tijd besteden aan het bestellen van bedrijfsmiddelen, zo blijkt uit onderzoek door Novio Research bij maar liefst 728 bedrijven. Manutan komt graag tegemoet aan die wens, en lanceert daarom handige nieuwe functies in je account waarmee je een stuk efficiënter kunt werken! Tot tien uur tijd besparen per week? Hier ontdek je hoe.

Nieuwe functies in je Manutan-account die alles makkelijker maken 

Producten zoeken, offertes aanvragen, een bestelling plaatsen, je voorraad beheren, je budget bewaken, … en zelfs je winkelwagentje delen met collega’s. Daarmee kunnen jullie bestellingen optimaal op elkaar afstemmen en/of samenvoegen, en profiteren jullie van een maximaal aankoopvoordeel.  

Na het bestellen krijg je de factuurinformatie digitaal binnen voor je administratie. Facturen kun je bovendien direct koppelen aan specifieke afdelingen of projecten. Pakbonnen, gebruiksaanwijzingen en garanties worden automatisch bewaard… Alles verloopt vlotter via je Manutan-account. Onze software is zelfs te combineren met je eigen ERP-systeem. Interesse? Jij vraagt en wij regelen het voor je!  

Nog een keer bestellen? Geen probleem! 

Terugkerende orders plaats je voortaan simpel in je Manutan-account met de optie ‘herhaalbestelling’. Zo hoef je niet telkens weer op te zoeken wat je vorige keer besteld had. Met ‘track & trace’ weet je bovendien van elke order precies wanneer hij geleverd wordt. 

Artikel retourneren? Geen zorgen! 

Is een product toch niet helemaal wat je ervan verwachtte? Dan stuur je het gewoon terug. Een retouraanvraag regel je eenvoudig online: klik op ‘bestelhistorie’ in je account, en kies daarna voor ‘retourneer product’. Selecteer de reden en de verzendingswijze, en verstuur je retouraanvraag.  

Digitaal gemak – mét persoonlijk contact 

Digitaal bestelgemak wil niet zeggen dat je voortaan niet meer bij je accountmanager en/of productspecialist terecht kunt. We werken dus wel met een digitaal systeem, maar dat sluit advies op maat zeker niet uit. Sinds kort kun je zelfs met onze medewerkers chatten. Kijk maar eens op onze website en je ziet rechts onderaan een chatvenstertje verschijnen. Als dat niet efficiënt werkt!

Manutan helpt je graag

Meer weten? Op onze blog verzamelen we handige info, advies en praktische tips. Zo kun je je werkplek duurzaam en ergonomisch inrichten, en optimaal laten functioneren.

Vind je niet wat je zoekt? De helpdesk van Manutan staat altijd voor je klaar met extra info en advies op maat. Vul hieronder je gegevens in en bezorg ons je vraag. We helpen je zo snel mogelijk verder.

Name
Bedrijfsnaam
Contact
Whitepaper

Leer om je bedrijfsuitgaven in de hand te houden en je rendement te verhogen.

Download de whitepaper

Auteur

author image
ManutanGeschreven op 26 juni 2018

Heb je een vraag? Aarzel zeker niet om ons te contacteren!

Contact/info

Gerelateerde Artikelen