E-procurement

e-procurement

Met de e-procurement oplossingen van Manutan profiteert u van de voordelen van een inkoopsysteem. Gemak, overzicht en gebruikersvriendelijkheid staan daarbij voorop.

Onze e-procurement specialisten staan garant voor een snelle en soepele aansluiting. En natuurlijk bieden we de nodige training en support. Zodat u grip heeft op de secundaire inkoop en tijd creëert voor activiteiten die er echt toe doen!

Weten hoe u 12% kunt besparen op al uw bestellingen? Lees de blog E-ordering.

Download de Whitepaper

Grip op uw inkoop

Gebruiksvriendelijk bestellen

Oplossingen op maat

Snelle en soepele aansluiting

U zoekt aansluiting op een inkoopsysteem?
Kies dan uit één van de oplossingen.

Oplossing 1: Integratie met uw eigen e-procurementsysteem

Heeft uw bedrijf al een eigen inkoopomgeving? Dan kunt u het Manutan aanbod of een selectie daarvan hierop laten aansluiten. Heel makkelijk en vlot geregeld via een zogenaamde punch out, ook wel round trip genoemd.

Onze ervaren e-procurement specialisten regelen het voor u. Zonder extra kosten!


Hoe werkt het?

Vanuit uw eigen inkoopsysteem maakt uw besteller als het ware een ‘uitstapje’ naar de Manutan website om vervolgens terug te keren naar uw eigen e-procurement omgeving. De bestelde artikelen worden dan in het winkelwagentje geplaatst van uw eigen programma. U profiteert van het beste van twee werelden; alle voordelen van uw eigen programma en een schat aan informatie en producten op de Manutan website.

Onze e-procurement specialisten hebben ruime ervaring met alle gangbare systemen, zoals:


Met onze Europese dekking ondersteunen wij uw inkoopprocessen niet alleen binnen Nederland, maar natuurlijk ook op Benelux of Europees niveau.

Werkt uw organisatie liever met een hosted catalog? Natuurlijk kunnen we voor uw inkoopsysteem een catalogusbestand in het door u gewenste formaat ter beschikking stellen.

Oplossing 2: All4You, het handige inkoopsysteem van Manutan

U heeft (nog) geen eigen inkoopsysteem? Maar u wilt wel controle op wie er bestelt en wat er besteld wordt in uw organisatie? En u wilt grip op uw inkoopbudget? Via één druk op de knop een financiële rapportage maken? Dan is All4You, de gratis e-procurement oplossing van Manutan, iets voor uw bedrijf!

Hoe werkt het?


All4You is de eigen procurement oplossing van Manutan, ideaal wanneer uw bedrijf meerdere bestellers heeft , maar u niet in een eigen inkoopsoftware wilt investeren.

Stap 1: Log in

Inloggen op een veilige en afgeschermde webomgeving, speciaal voor uw organisatie. De inlogpagina kunt u voorzien van uw logo en bedrijfsgegevens.

Stap 2: kies en bestel

Bestellingen worden geplaatst op de Manutan website, keuze uit meer dan 80.000 producten. Handig; werk met favorietenlijsten, inkoophistorie of bestellijsten op maat voor uw organisatie.

Stap 3: Valideer de bestelling

De inkoper krijgt een melding en valideert de bestelling. Dit autorisatieproces is niet verplicht. U bepaalt gebruikers, wie u machtigt om bestellingen goed te keuren en of er een bestellimiet geldt.

Stap 4: Vandaag besteld, morgen geleverd!

Voor 16.00 besteld en goedgekeurd? Levering de volgende werkdag. Dit geldt voor producten uit voorraad. Bestellingen op vrijdag na 16.00 uur en in het weekend worden op dinsdag geleverd.

Voordelen voor u als inkoper

Het verzamelen en invoeren van bestellingen van collega’s is vaak tijdrovend en levert de nodige administratieve rompslomp op. Door collega’s te laten bestellen via All4You houdt u grip op de secundaire inkoop, terwijl u tijd wint om aan andere zaken te besteden.

All4You, het makkelijke inkoopsysteem van Manutan

Bij Manutan vindt u alles wat nodig is om het werk van u en uw collega’s vlot en soepel te laten verlopen. Van stapelbak tot magazijnrek, van afvalbak tot schoonmaakkar, van flipover tot bureaustoel, van veiligheidshelm tot rolsteiger. Snel en makkelijk online bestellen, keuze uit meer dan 40.000 artikelen uit het uitgebreide assortiment van Manutan.


  1. Geen gedoe met bestelformulieren of interne mailtjes.
  2. Online bestelhistorie altijd beschikbaar.
  3. Oude orders makkelijk te kopiëren en aan te passen.
  4. Win tijd en maak uw eigen favorietenlijst aan.
Voorkom overspend van uw inkoopbudget - met All4You heeft u grip op de bestedingen.
Handig wanneer er meerdere bestellers zijn op diverse locaties!

Met All4You heeft u grip op uw inkoop

  • Bepaal wie er kunnen bestellen
  • Autorisatieflow mogelijk (niet verplicht)
  • Validatie door een of meerdere personen
  • Bestedingslimiet instelbaar

Diverse rapportages voor een helder overzicht

  • Bestedingen per artikel of categorie
  • Bestedingen per persoon, per afdeling, per periode
  • Uitsplitsing naar kostenplaats

Heel veel bestelgemak

  • Online bestelhistorie op individueel- of bedrijfsniveau
  • Makkelijk aan te maken; bestellijst voor bepaalde productgroepen
  • Uitsplitsing naar kostenplaats

Snel geïnstalleerd; binnen een dag klaar voor gebruik!

De e-procurement specialisten van Manutan helpen u graag. Zij installeren All4You snel en vakkundig, binnen 2 uur als het moet! All4You draait niet op uw server. Enige wat nodig is, is een internet verbinding. Manutan kan u ondersteunen met het verzamelen afleveradressen en gegevens van huidige bestellers, die u wilt opnemen. En vanzelfsprekend levert Manutan ook de benodigde training en support aan de gebruikers.

e-procurement

Contact

Meer weten?

Over de punchout mogelijkheden in uw eigen inkoopsysteem, over All4You aansluiting of over de mogelijkheden van een hosted catalog? Neem contact op met uw vaste account manager.

Contact

030 - 229 61 11
inkoopsysteem

Postadres

Manutan B.V.

Postbus 2

3734 ZG Den Dolder

Kvk nummer: 300 538 85

BTW nummer: NL 004 003 901 B01