Bezorgen
Bij Manutan staan wij voor “Well-Working” en de gezondheid van onze collega’s en klanten staat dan ook voorop. Uiteraard houden ook wij daarom de ontwikkelingen rondom het coronavirus (COVID-19) nauwlettend in de gaten. We nemen dan ook continu alle voorzorgsmaatregelen in acht. Dat betekent dat de richtlijnen van de overheid en het RIVM binnen Manutan ten strengste worden nageleefd. Toch kunnen we ons voorstellen dat je met vragen zit.
Daarom tref je hieronder antwoorden op de twee meest gestelde vragen:
Kan ik besmet raken met het coronavirus via pakketten?
Het bestellen van producten bij Manutan is veilig. Het virus verspreidt zich via mensen en dieren. Volgens het RIVM wordt het coronavirus niet overgedragen via pakketten. Onze medewerkers en partners verpakken de producten veilig en met zorg. Ook in ons magazijn volgen wij de hygiëneregels van het RIVM.
Hoe snel worden mijn producten bezorgd?
Bestellen via onze webshop blijft natuurlijk gewoon mogelijk. Onze webshop is altijd open, zoals je van ons gewend bent. Wij zetten ons volop in om je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. In deze uitzonderlijke omstandigheden kan het zijn dat de bezorging van de producten iets langer duurt dan je van ons gewend bent. Wij vragen je begrip hiervoor.
We hopen je ook in deze onzekere tijden zoveel mogelijk tot dienst te zijn. Voor vragen en advies kun je dan ook nog steeds terecht bij onze klantenservice. Uiteraard houden we je op de hoogte van eventuele veranderingen.
Onze bewondering gaat uit naar iedereen die in deze omstandigheden elkaar helpt en voor elkaar zorgt. Samen maken we het verschil!
All You Need, With Love,
Het Manutan team
Dankzij Track & Trace kunt u de bestelstatus van al uw bestelde producten zien. Om dit te doen hoeft u alleen uw order- en klantnummer in te vullen. Deze gegevens vindt u op uw orderbevestiging.
U kunt ook via uw account de status van uw bestelling volgen.
1. Log in op uw account.
2. Klik links in het menu op Bestelhistorie.
3. Klik vervolgens op Bekijk details.
4. Klik op Bekijk de status van uw bestelling.
Hoewel bijna alles vanuit Manutan geleverd wordt, komt het een enkele keer voor dat artikelen direct vanaf een producent of leverancier worden geleverd. Deze artikelen zijn niet via Track & Trace te volgen. In dat geval kunt u direct contact met ons opnemen over de status van uw bestelling.
Al vanaf een bestelling van € 200,- leveren wij bestellingen gratis af op elk adres binnen Nederland. Voor kleinere bestellingen, bedragen de leveringskosten slechts € 9,95.
Ja, u kunt uw afleveradres onder Mijn account zelf wijzigen of een afleveradres toevoegen.
Ja dat kan met onze Manutan Exportservice. Wij leveren al uw bestellingen groot en klein, op alle continenten.
Samen met u vinden wij de logistieke oplossing die het beste bij u past. Via weg of water, per spoor of via luchtvracht: bij ons vindt u alle opties. U hoeft alleen maar te kiezen.
Internationale zendingen verpakken wij in een extra robuuste exportverpakking, compleet met alle benodigde documentatie. Zo brengen wij elke bestelling snel en goed naar u toe.
Meer weten over onze exportservice? Mail of vraag een offerte aan.
De bezorging van goederen vindt elke werkdag plaats tussen 08:00 en 17:00 uur. Mochten uw openingstijden hiervan afwijken, neem dan contact met ons op.
Neem contact op met onze klantenservice.
De bestellingen worden geleverd door Van Den Brink transporten of via GLS.
Vóór 16.00 uur besteld, is morgen geleverd. Vrijdag na 16.00 uur besteld en op zaterdag en zondag is de volgende dinsdag geleverd. Artikelen met een afwijkende levertijd worden volgens het aangegeven aantal werkdagen geleverd.De bezorging van goederen vindt elke werkdag plaats tussen 08:00 en 17:00 uur. Mochten uw openingstijden hiervan afwijken, neem dan contact met ons op.