Manutan in de media

Bij Manutan hebben wij veel kennis en expertise binnen ons bedrijf. Daarom werken wij ook graag mee aan interviews met externe partners voor bijvoorbeeld radio, televisie of een (online) vakblad. Benieuwd over welke onderwerpen Manutan medewerkers spreken? Met zoveel verschillende collega’s en expertises is er altijd wel een relevant onderwerp voor jou. Van MVO tot marketing en van sales & supply-chain tot aan nieuwe innovaties je vindt het allemaal op deze pagina.

Maatschappelijk verantwoord ondernemen

Maatschappelijk verantwoord ondernemen Maatschappelijk verantwoord ondernemen ook wel MVO is een steeds belangrijker topic in de zakelijke markt. Bedrijven worden steeds bewuster over de impact die ze hebben op de maatschappij en het milieu. Bij Manutan is dit ook een onderwerp dat veel aandacht krijgt. Zowel extern naar onze klanten toe met advies, producten en projecten als intern met richtlijnen en initiatieven voor onze collega’s en manier van werken. MVO is ook een onderwerp waarover verschillende interviews zijn afgenomen met Manutan collega’s.

Marketing

Marketing is altijd een belangrijk topic in de zakelijke markt. Hoe spreek je de juiste doelgroep aan en hoe breng je jouw product(assortiment) onder de aandacht. Er komt natuurlijk veel meer bij kijken en juist daarom is het zo een interessant onderwerp voor interviews. Bij Manutan hebben wij verschillende collega’s met een grote ervaring en expertise op marketinggebied en daar delen ze graag meer over in een van onderstaande interviews.

Sales & Supply-chain

Sales en de supply-chain zijn onderwerpen die eigenlijk altijd essentieel zijn voor bedrijven. Het is belangrijk dat alle processen zo efficiënt mogelijk verlopen om jouw bedrijf zo succesvol mogelijk te maken. Binnen Manutan hebben wij collega’s met jarenlange sales ervaring die precies weten wat nodig is voor een bedrijf om succesvol te zijn. Deze collega’s nemen je graag mee in hun visie op de verschillende onderwerpen die gelinkt zijn aan sales en/of de supply-chain.

Innovatie

Om als bedrijf succesvol te zijn en vooral te blijven is het van groot belang om te innoveren. Manutan is al jarenlang succesvol actief op de B2B-markt door heel Europa, dit is niet zomaar. Het komt doordat wij als bedrijf en organisatie constant proberen te innoveren op gebied van processen maar ook op gebied van mens en machine. De kennis die wij de afgelopen jaren hebben opgedaan delen we graag met andere.

HR

Onze collega’s zijn misschien wel de belangrijkste factor binnen het bestaan en het succes van Manutan. Door tevreden en gemotiveerde collega’s kan een bedrijf excelleren het zijn maximale potentie bereiken. Bij Manutan weten we dat maar al te goed en daarom geven we aandacht aan onze mensen door bijvoorbeeld trainingen, persoonlijke aandacht, ruimte voor ontspanning en nog veel meer. Je leest er alles over in de interviews over human resource.