Je bent al enige tijd niet actief op de webshop. Jouw sessie zal zometeen verlopen. Klik op OK om jouw sessie met 120 minuten te verlengen.
FAQ - Hoe kunnen we je helpen?
Algemene vragen
Heb je vragen bij het zoeken naar bepaalde producten? Zoek je informatie over een bepaald onderdeel van onze diensten? Heb je een klacht omtrent een van onze producten of jouw bestelling? Contacteer onze klantenservicedienst:
Tel: 030 - 229 62 11 | Fax: 02 582 63 00 | E-mail: info@manutan.nl
Hoe verloopt mijn eerste bestelling?
Bestel je voor het eerst bij manutan.nl, dan vragen wij je eenmalig een account aan te maken met jouw persoons- en bedrijfsgegevens. Met een account bij manutan.nl bespaar je veel tijd en kosten en bereik je de maximale aankoopefficiëntie.
Particulieren en ondernemingen die voor het eerst een bestelling plaatsen, moeten alle producten voorafgaand aan de levering te betalen.
De voordelen van een account bij manutan.nl:
- Snel bestellen zonder opnieuw je adresgegevens in te voeren
- Eigen beheer van jouw persoons-, bedrijfs- en aflevergegevens
- Eenvoudig zelf online je gegevens wijzigen
- Overzichten van al je onlinebestellingen consulteren
- Favorietenlijsten samenstellen voor terugkerende orders
- Exclusieve webpromoties
Ik kan niet meer inloggen, wat nu?
Kijk of je gebruikersnaam en wachtwoord juist zijn ingevoerd. Ben je je wachtwoord vergeten? Klik dan hier voor het aanvragen van een nieuw wachtwoord. Je ontvangt dan een e-mail met je nieuwe wachtwoord. Kun je nog steeds niet inloggen? Neem dan contact met ons op.
Betaal ik verzendkosten?
Al vanaf een bestelling van € 200,- leveren wij bestellingen gratis af op elk adres binnen Nederland. Voor kleinere bestellingen bedragen de leveringskosten slechts € 9,95. Voor leveringen wereldwijd zorgt onze exportafdeling voor service op maat.
Wat zijn de betaalmogelijkheden?
Bij Manutan betaal je altijd veilig op de manier die bij je past. Via iDeal, met creditcard, op rekening, d.m.v een gespreid betalen plan of met een Purchasingcard.
Alle gangbare credit card of iDeal transacties in Nederland worden geaccepteerd.
Je kan ook op rekening kopen. Tijdens het bestellen kan je aangeven of je de factuur digitaal of per post wilt ontvangen. Echter, wanneer je met een nieuw account bestelt of particulier bent, dan is achteraf betalen als betaalwijze niet mogelijk.
Om gespreid te betalen bieden wij vanuit Manutan de service Vendor Leasing. Deze service biedt de mogelijkheid om bij aankoop van investeringsgoederen de betaling te voldoen via een persoonlijk financieringsplan.
De P-Card maakt je inkoopproces efficiënter en goedkoper. Wij bieden je graag deze mogelijkheid en accepteren de Business Purchasing Cards (P-Cards) van zowel Visa als Amex. Wil je meer informatie? Informeer dan bij de ABN AMRO of American Express over de mogelijkheden.
Wanneer en aan wie moet ik betalen? Moet ik mijn bestelling betalen aan de transporteur?
Nee, je betaalt niets aan de transporteur. Zodra je producten worden verzonden, ontvang je van ons een factuur per post of digitaal. Je betaalt deze rechtstreeks aan Manutan.
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Bij elk product staat de levertijd in werkdagen vermeld. We streven er naar onze producten binnen 1 werkdag bij jou te bezorgen. Vóór 16.00 uur besteld, is morgen geleverd. Vrijdag na 16.00 uur besteld en op zaterdag en zondag is de volgende dinsdag geleverd. Producten met een afwijkende levertijd worden volgens het aangegeven aantal werkdagen geleverd. Als een product niet op voorraad is, laten we je de verwachte leverdatum weten.
Dankzij Track & Trace kan je de bestelstatus van al je bestelde producten zien. Om dit te doen hoef je alleen het order- en klantnummer in te vullen. Deze gegevens vind je op je orderbevestiging. Je kan ook via je account de status van je bestelling volgen.
Heb je een spoedbestelling of wil je de bestelling op een bepaalde dag ontvangen? Neem dan contact met ons op!
Een product bevalt me niet, wat moet ik doen?
Je krijgt de geleverde producten 30 dagen op zicht. Voldoet een bestelling niet aan je verwachtingen dan halen we het gewoon weer op, zonder extra kosten. Lees meer over retourzendingen in onze algemene voorwaarden
Niet tevreden over een product? Contacteer onze klantenservice. Zij zoeken met jou naar een oplossing.
Heb je een specifieke vraag?
Bel ons op 030 - 229 62 11 (iedere werkdag van 8.00 tot 17.30 uur)
Mail ons via info@manutan.nl